Najczęściej zadawane pytania

  • Jaka jest różnica między kolekcją Roman a Alicja czy Miko?

    Kolekcja ROMAN jest najbardziej tradycyjną i rozbudowaną kolekcją ze wszystkich produkowanych w Manufakturze Chodzieskiej. To jest nasz tak zwany "klasyk", szczególnie w kolorze zacierka:-)
    W swej formie często nawiązuje do kwadratu oraz posiada charakterystyczne reliefy na obrzeżach. Pasuje między innymi do stylów klasycznych, rustykalnych, sielskich, vintage czy angielskich.

    Kolekcja ALICJA jest bardziej współczesnym zestawem z "nutką tradycyjności". Wzór ten wyróżnia się zaokrągloną formą oraz reliefami na obrzeżach. Zastawa na stole prezentuje się w sposób delikatny i subtelny. Będzie pasować niemal w każdym wnętrzu.
    Alicja dostępna jest w kolorze kremowych oraz zacierka. Oba warianty kolorystyczne są popularne i prezentują się bardzo dobrze, a finalny wybór zależy od nas samych :-)

    Kolekcja MIKO jest naszym skandynawskim prostym, a jednocześnie funkcjonalnym i przyjaznym zestawem. Dostępny w czterech pastelowych kolorach: kremowym, miętowym, niebieskim oraz różowym. Przy wyborze tego zestawu zachęcamy do kompozycji kolorystycznej składającej się np. z dwóch kolorów takich jak kremowy (baza) oraz miętowy, różowy bądź niebieski.
    Dla przykładu:zestaw ceramiczny składający się z 6 talerzy deserowych, 6 spodków oraz 6 filiżanek można podzielić na 3 talerze, 3 spodki i 3 filiżanki w kolorze kremowym oraz 3 talerze, 3 spodki wraz z 3 filiżankami w kolorze miętowym.

  • Jaka jest różnica między kolorem kremowym a zacierką?

    Kolor kremowy jest naturalnym kolorem wychodzącym z naszej manufakturowej produkcji. Jest to kolor wręcz unikalny, szlachetny, ciepły i przyjazny dopasowujący się do niemal każdego wnętrza.

    Kolor zacierka to również kolor kremowy, aczkolwiek wyróżniający się dodatkowym efektem w postaci ręcznego malowania przypominającego "postarzane złoto" na obrzeżach produktów w kolekcji Roman oraz Alicja.

    Ciekawostka: Statystycznie w przypadku kolekcji Roman zdecydowana większość osób dokonuje zakupu w kolorze zacierka a w przypadku Alicji to mamy wynik mniej więcej 60% dla koloru kremowego a 40% dla zacierki :-)

  • Co w przypadku uszkodzonego produktu podczas transportu?

    Zespół Manufaktury Chodzieskiej ponosi pełną odpowiedzialność za kwestie transportu produktów zastawy stołowej. Nie potrzeba sporządzać żadnego protokołu czy otwierać przesyłki przy kurierze.

    To nasza Manufaktura bierze na siebie odpowiedzialność za prowadzenie dalszych procedur reklamacyjnych z firmą kurierską. Ponadto staramy się bardzo dobrze zabezpieczać produkty tak, by maksymalnie zminimalizować uszkodzenie produktu.

    W przypadku zaistniałej sytuacji prosimy o kontakt na sklep@ManufakturaChodzieska.pl. W wiadomości prosimy o opisanie sytuacji (rodzaj uszkodzenia, w jakim miejscu nastąpił i jakich produktów dotyczył) oraz dodania zdjęcia obrazującego uszkodzenie w celu oceny wady fizycznej produktu.

    Nasz zespół dokona wszelkich starań by w ciągu 48 godzin uwzględnić zaistniałą sytuacje oraz nadać paczkę z nowymi produktami :-)

  • Co w przypadku, gdy nie wiem na jaką kolekcję, kształt czy kolor się zdecydować?

    Od czasu do czasu mamy właśnie takie pytania czy dylematy, dlatego też proponujemy następujące dwie opcje:

    1) Złożenie zamówienia na wybrane kształty czy kolory, aby swobodnie podjąć decyzję. Rekomendujemy dosłownie kilka produktów (2-6 sztuk), gdyż właśnie taka ilość jest wystarczająca aby podjąć odpowiednią decyzję.

    Przesyłka zwrotna nie wybranych elementów jest bezpłatna poprzez wygenerowanie przesyłki na stronie: https://wygodnezwroty.pl/ Prosimy o wybranie sklepu Manufaktura Chodzieska a następnie rodzaju wysyłki.

    Dodatkowo prosimy o dołączenie do przesyłki formularza zwrotu, na podstawie którego będziemy mogli również zwrócić Państwu kwotę wynikającą z odesłanych elementów.

    2) Konsultacje z naszym zespołem.
    - wiadomość email sklep@ManufakturaChodzieska.pl
    - czat
    - telefonicznie +48 538 810 182

    Każda forma komunikacji, oznacza spotkanie z naszym miłym i sympatycznym zespołem w sposób bezpłatny i komfortowy :-)

  • Czy można używać produktów w zmywarkach czy mikrofalach?

    Tak cała nasza zastawa stołowa jest przystosowana do mycia w zmywarkach i korzystania w mikrofalówkach.

    Czasem otrzymujemy również zapytania czy dekoracja "zacierka" nie zejdzie podczas mycia w zmywarkach. Nasza odpowiedź jest jednoznaczna - NIE, nie zejdzie. Naczynia są zdobione odpowiednią metodą, która tego rodzaju problem właśnie rozwiązuje.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?

    Oczywiście że tak. Każde zamówienie można zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni, licząc od dnia dostarczenia produktu.

    Aby dokonać zwrotu bądź wymiany prosimy o wypełnienie formularza zwrotu oraz odesłanie produktów przez platformę https://szybkiezwroty.pl/pl (InPost Paczkomaty) wyszukując sklepu Manufaktura Chodzieska. Manufaktura pokrywa w 100% koszty zwrotu realizowanego przez wyżej wymienioną platformę wysyłkową.

    Mogą Państwo również odesłać produkty na własny koszt, wybierając inny sposób wysyłkowy oraz wypełniając formularza zwrotu.

  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?

    Jako sprawnie działający :-) zespół Manufaktury Chodzieskiej dokonujemy wysyłki zamówionych produktów w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.

    W sytuacjach wyjątkowych, kontaktujemy się bezpośrednio z osobą zamawiającą.

  • Czy wysyłamy zamówienia za granicę?

    Tak, jako zespół do "zadań specjalnych" możemy pomóc w realizacji przesyłki zagranicznej :-)

    Prosimy o dokonanie zamówienia z opcją "odbiór osobisty" oraz dodanie komentarza do zamówienia z danymi do przesyłki zagranicznej.

    Następnie w ciągu 48 godzin przedstawimy najbardziej korzystną ofertę cenową i po akceptacji prześlemy numer bankowy do dokonania dodatkowej wpłaty za przesyłkę. W przypadku uznania iż koszt jest za wysoki istnieje możliwość bezpłatnej anulacji zamówienia.

  • Jaki jest koszt przesyłki zamówienia?

    Wszystkie zamówienia powyżej kwoty 200.00 zł uwzględniają bezpłatną przesyłkę.

    W przypadku zamówień o wartości niższej niż 200.00 zł koszt przesyłki przy płatności online wynosi 16.00 zł a w przypadku przesyłki za pobraniem 20.00 zł.

  • Jakie są dostępne sposoby dostawy?

    Nasza Manufaktura współpracuje z firmą InPost w zakresie przesyłek do paczkomatów jak również kurierskich.

    W przypadku chęci skorzystania z innej firmy kurierskiej możemy zaoferować przesyłkę kurierską DPD. W takim przypadku prosimy o komentarz w zamówieniu jak również wybranie formy "przesyłek kurierskich" podczas składania zamówienia.

  • Jak wygląda proces gwarancyjny?

    Wszystkie produkty w naszej ofercie posiadaj 2-letnią gwarancję producenta.

    Rozpoczęcie procesu reklamacyjnego rozpoczyna się od napisania do nas wiadomości email na adres sklep@ManufakturaChodzieska.pl z opisem problemu oraz zdjęciem. Odpowiadamy w ciągu 48 godzin.

    W przypadku jakiejkolwiek sytuacji po upływie okresu gwarancyjnego, prosimy o kontakt z naszą Manufakturą. Jesteśmy firmą rodzinną i zawsze próbujemy pomóc czy znaleźć rozwiązanie aby finalnie każda ze stron była zadowolona :-)